Monday February 5th 2018

Goddess Theodora

ezgif-3-a05adc397b

Goddess Theodora guess’s you didn’t see that one coming… Or did you? It was fun keeping your small little worm locked up in chastity, but, you know, She has sexual needs, too… These bulls She has had sex with while you were locked up made Her aware that She truly deserves better! So, today, Goddess Theodora is leaving you… She knows it’s Valentine’s day, so She thought She would wear that lingerie you bought Her to make it easier! Goddess Theodora only wore it for Her bulls, do you like it?

You can buy this amazing clip on the video store of Goddess Theodora.

Goddess Theodora

Goddess Desire

ezgif-3-404e3c4953

You have been anticipating all day to get the pleasure of seeing a REAL man fuck Goddess Desire. But he and Goddess Desire both felt you were too pathetic of a presence to be in the same room as them as they have wild sex. So instead She will tell you all the nasty details of how he ravished Her body and fucked Her so hard and deep from behind. Yes that is something you will never have the privilege to do haha. Only Real men get pussy and you are just a wimp. lol. Look at the bright side Goddess Desire will let you eat the cream pie he left behind! Well, yeah She lied about that too. He left his cum inside the condom because you are NOT worthy of licking HER ROYAL PUSSY! hahaha.

Now be a good bitch and eat all his cum. Mmmm good boy!

Increase your addiction to Goddess Desire by downloading this clip from Her video store.

Goddess Desire

Goddess Willowxx & Princess Lexxi Von

ezgif-3-d61d3b88e7

Goddess Willowxx relax’s on the couch while Her lucky piggy kisses and worships Her feet. Princess Lexxi Von and Goddess Willowxx played with this piggy for hours. Teasing, humiliating, and tormenting their piggy and then Goddess Willowxx gave him a little treat. A break from serving them and having his behind beaten to worship Her perfect Goddess feet.

Know more by buying this exciting clip on the video store of Goddess Willowxx.

Goddess Willowxx & Princess Lexxi Von

Mistress Zoey

ezgif-3-2e9ed525b5

Mistress Zoey’s friends are always setting Her up with a new guy hoping She wants to terrify him with Her bratty tactics. Mistress Zoey’s most recent date happened to be with you. Some say looks aren’t everything but, from the looks of it, She can tell why you haven’t been laid yet. The second you dropped your pants thinking you were finally gonna get some made Her laugh hysterically. Mistress Zoey doesn’t think She has ever seen a dick that small, it’s so useless. Maybe having Her save all the girls the embarrassment of trying to get with you will make it all that better. Mistress Zoey is gonna let the whole world know about your little dick for Her pleasure and for the sake of the female dominion.

Wanna know more?

Download this clip on the video store of Mistress Zoey.

Mistress Zoey

Princess Celia

ezgif-3-e2389391f6

Its your lucky day. Princess Celia wants you to follow Her orders and fully expose yourself to Her, and jerk. Are you ready to follow Her orders?

Now be a good slave to Princess Celia and buy this clip from Her video store.

Princess Celia

Related Posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *